27. července 2017

ZASE DANĚK


nejčerstvěší daňčí inspirace: dětská židlička Bambi chair od dánského designera Takeshi Savady, zdroj pinterest

Dnes je ten slavný den, kdy se pomalu měním na daňka.
Ehmm, teda na Daňkovou, kterou jsem se narodila,
smála se a vůbec nezlobila,
zazpívala si párkrát v telce,
taky hodně kreslila a malovala
a milovala
a studovala i učila
...
Tenkrát jsem snila, že jednou budu návrhářka a nebo redaktorka v časopisu.
Bacha na ta přání!
Ať se to plní. :-)

Mari
DESIGN : Takeshi Sawada, BAMBI CHAIR, 2011
BONUS: záznam z rádia někdy z 80tých let. :-))))



5 komentářů:

  1. Tradáááááá ... tak obleč červenou sukénku a hurá do dalších trochu daňkovitých dní :-) Daněk je věru krásné, zvíře. Ušlechtilé. On nosí své parohy hrdě, jsou sametové. Hlídá své stádo. Paní daněla se pak ladně jako by tančila, ve svém designovém vohozu, vznáší nad pastvinou a neohroženě brání své potomstvo. Náš Dusty by mohl vyprávět :-)) Tak ať žije Dama dama!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ÁÁÁÁ, tady někdo studoval nauku o zvířatech. :-) Díkes za poetický koment, Pavlínko moje milá.
      Daněk je puntíkatej a puntíky jsou trendy.
      A DAMA - DAMA je dobrej název. Že by?
      M.

      Vymazat
  2. Upsss,už? Tak se drž, dámo Daňková :)....jsem se dívala, že mi FB navrhuje nový blog o designu a navrhování, a ono ne, on je to můj starý, dobrý, oblíbený....

    OdpovědětVymazat
  3. Mari,
    těším se na zajíce od daňka:-)
    super zpráva!!!
    Zuzi

    OdpovědětVymazat
  4. Marcela - Nordic Passion31. července 2017 v 15:42

    Moooc pěkný ��. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu.