24. března 2016

NA CHVILKU...

Už se nemůžu dočkat tepla. Jara a léta. Pozdního odpoledne za světla a rána s ostrým sluncem. Potřebuju květiny a vůně.  Mám v plánu je pustit domů hned dnes.









Chystáme nové číslo časopisu. A máme úžasné nápady a veliká očekávání... Více témat, originální grafiku a uvnitř překvapení. Zase jsem celá natěšená.
Na chvilku jsem se zastavila a pozastavila nad svými plány. 
Občas podlehnu iluzi, že se dá stihnout všecko. A taky mám sklony zkoušet všecko... 
Čím víc navrhování, lektorování, cest a zážitků, tím méně to žije tady, na blogu. A co se děje? To vystihují dnešní fotokoláže. Těm, co vydrželi, a občas sem zajdou, moc děkuju za trpělivost. O svátcích konečně dopíšu všechny dlouho rozepsané a plánované příspěvky. 
Hezký den.
M.
Chce to nějaké změny, nad plán. A nové boty. Taky nad plán.



2 komentáře:

  1. Taky jsem si pořídila spoustu kytek do bytu. Kromě osázených skořápek od vajec ještě kytici růží a tulipánů. Jaro je rady!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Konečně jsem našla chvilku sem něco přidat a samozřejmě najdu i na to pořádně pročít tvůj blog. Trochu narychlo jsem to omrkla a vajíčka s vylíhnutýma květinama vypadají moc hezky.
      M.

      Vymazat

Děkuji za návštěvu.