20. ledna 2017

TENISOVÝ POKOJÍK



Dokončeno a odesláno. Ani jsem si nepočkala na zpětnou vazbu od budoucí obyvatelky a rodičů - sponzorů. Neovládla jsem se a musela jsem to sem frknout. Protože mám z tohoto pokojíčku šílenou radost.
Slečna majitelka je nadějná tenistka, proto jsem chtěla dostat do pokoje atmosféru tenisu. Jenže ne úplně prvoplánově. Jednak nemám ráda návrhy typu: "máš rád opice - tak je budeš mít všude a jako bonus přidám židli ve tvaru banánu". No a za druhé, pokud bude tvrdě trénovat, může se stát, že si doma bude chtít od tenisu odpočinout. Pak by mohla o tento sport ztratit zájem a ... Co když je to budoucí šampionka? To si nemůžu vzít na triko. Takže tenisová je jen žlutobílá barevnost a míčky vzdáleně připomínají kruhové výřezy v nábytku. A na tapetě není tenis ale tygr. ( ještě že tam není ta opice) Mimochodem tapeta je francouzská designovka, ale já si plánuju dát si práci a něco zase nakreslit. Tím si samozřejmě dost zkomplikuju a časově natáhnu práci. Kdo by to nechtěl. :-)
Ale zpět k návrhu. Pokojík jsem rozdělila do dvou zón. Prostor u dveří představuje šatnu. Kromě pořádné skříně je tu spousta skříněk a šuplíků, kam by se mělo vejít všechno včetně hraček. Akcentem je ostře žlutá knihovna. Šatnu doplňují háčky na laně, zrcadlo a odkládací police. Větší plochu pokoje zabírá pochopitelně prostor pro relaxaci, spaní, hru a učení. Tvoří ho velká postel zasazená do podia s úložným a odkládacím místem. Dominantním prvkem je dlouhý zavěšený stůl, protažený až k posteli a doplněný o police a organizer na psací potřeby. Citronová žlutá barva kolem okna, navíc s ledkou, vám udělá slunečné počasí kterýkoli den v roce. To je jasné. 
Na stůl barevně navazuje police zalomená do dvou výšek vhodných o odkládání a posedávání. Typická lahůdka pro pana truhláře. Osvětlení pořešíme stropními světly v kombinaci kloubovými lampičkami a ledkou. Ke stolu jsem navrhla moji milovanou TIP TONku, která dětem umožní lehké houpání na "přední" nohy, ale donutí je přitom držet rovná záda.
Tenisovou žlutobílou kombinaci jsem doplnila růžovkou na stropě a povlečení. Vznikla tak neotřelá holčičí barevnost. Výměnou růžové za šedou nebo béžovou dostaneme elegantní studentský pokoj. 
Hezký slunečný leden. 
Mari.







13 komentářů:

  1. Já se nedivím :-), je moc povedený, krásný.

    OdpovědětVymazat
  2. Jeden pokoj lepší než druhý, máš samé perly!

    OdpovědětVymazat
  3. Jo, tak to je parada! Moc se mi libi, i ta barevnost, ktera je vyrazna a neprehlednutelna, pritom vlastne vkusna a decentni. Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z barevnosti mám radost, žlutobílá je fresh. A ta růžovka... :-)

      Vymazat
  4. Market, moc pěkné! Jsi šikulka a budoucí obyvatelka bude jistě nadšená :)

    Krásný den a až někdy budeš v Praze, napiš a dáme to kafčo :)

    T.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Teri. No vidíš, ted se v Praze párkrát ukážu. Ozvu se.
      M.

      Vymazat
  5. Asi jsem se do tohoto pokoje zamilovala. Hraju tenis a budu mít nový pokoj. Říkala jsem si, že bych mohla mít pokoj v tenisovém stylu. A pár dní po tom jsem zahlédla TOTO. Je to úžasný návrh nechám se inspirovat. Je to úžasné. Nádherná práce.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ať se povede a díky za komentář. Zase se zastav na inspiraci.
      M.

      Vymazat
  6. No koukám že v takovém prostoru by se skutečně tenisové výsledky sledovaly jedna radost. Neměli jste v plánu třeba ještě tak nějak takové věci nabízet komerčně? Protože mě by skutečně dost zajímalo jaké by to bylo a kolik byste třeba i chtěli za pronájem, neřeknete?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu.