21. června 2016

UŽ ZASE ČMÁRÁM PO ZDI




Kdo by nechtěl mít v interiéru designový kousek. Když ho máte nakreslený na zdi, nezabere místo, nemusíte z něj utírat prach a o pořizovací ceně ani nemluvím. Pokud má být designovka jen tak na parádu, je pro vás její 2D verze ideální variantou.
Chytrý nápad použila kamarádka designerka Pavla Piknerová při navrhování kanceláře na Praze 9. Ve svém návrhu respektuje principy feng shui. Já jsem si tady jen bezstarostně čmárala po zdech. 
Zpětně musím uznat, že mi hezky zpestřila práci, mezi samými výkresy ve stylu "pořád dokola a rychle" a "hlavně hodně úložných prostor". Vyklubal se z toho fajn den, protože je bezva být s milými lidmi. A moc příjemný i přesto, že se ve škole  (zase) obhajovalo a  já fakt nevím, kdy jsme po náročném odpoledni a upovídaném večeru šli spát. Joo, a druhý den mě děsně bolela ruka. :-)
Tak příjemný den všem.
M.

V této knihovně bude vždy uklizeno. Měla jsem malou asistentku, dcerku Pavly. Byla skvělá. A doma ta moje zase namítala, že příště jede se mnou.
Pavla navrhla extravagantní stůl ve tvaru vrtule. Je na kolečkách a perfektně se s ním manipuluje. 
relaxační koutek v uklidňující barevnosti

Na komodě mají být dvě květiny. V páru proto,  aby podpořily partnerství, no jo, Feng shui.
interiér od Pavlinky z cg-creative

11 komentářů:

Děkuji za návštěvu.