5. prosince 2015

INTEIRÉR PRO V.I.P. ...






Poslední dobou v návrzích řeším jak: 
a) opticky ZVĚTŠIT malou místnost 
b) nebo zútulnit a opticky ZMENŠIT příliš velký prostor
c) nebo vizuálně SJEDNOTIT a propojit interiér 
d) a nebo naopak opticky ROZDĚLIT  ( nejčastěji, aby nebyla vidět kuchyně)

Za "bé" tady, na centrále České Pojišťovny v Praze. Navrhovala jsem zde interiér V.I.P. klubu pro management Generalli penzijního fondu. Mají ho pro neformální pracovní schůzky a pohoštění těch nejvyšších. Necítili se tu dobře. 
Kdo by chtěl neformálně sedět u kulatého stolu, obklopen prázdným, ze všech stran proskleným prostorem. To se blbě "kujou pikle". :-)  

Moje řešení:
Volně jsem rozmístila do prostoru různé sestavy posezení. Část s kuchyní jsem proměnila na oddělený bar. 
Základem návrhu bylo ROZDĚLIT, a to barvami a skleněnou příčkou. 
Tam, kde se sedí a povídá, je bílý podhled a černá světla. Bar a průchozí zónu dekoruje šedý strop s bílými světly. 
Výrazným prvkem je skleněná dělící příčka s grafikou v pohledově nejvíce exponované výšce. Grafika na motivy "corporate identity text" volně přechází na zeď. 
Barevnost jsem podřídila bysnys dess-code, aby si zde pánové v drahých oblecích nepřipadali příliš výrazní.
A ještě ten lev na zdi. Aby se vědělo, kdo je tu pánem... 











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu.