25. listopadu 2015

DVĚ VARIANTY LOŽNICE


koláž, zdroj pinterest
Kdo by nechtěl ložnici s minimem nábytku. Jen velká postel plná měkoučkých polštářků, dva noční stolky a spousta místa kolem... 
Ale málokdo má doma tolik prostoru. 

Většinou hledáme kompromis mezi dostatkem místa pro ukládání a vzdušným interiérem. 
Podobné požadavky byly i u návrhu této ložnice. Naskicovala jsem dvě dispozicně rozdílné varianty. Každá má své výhody... 






Mým favoritem byly "boxíky". Okouzlily mě v interiérech už dávno. Police ve tvaru krabice a navíc pastelové barvě jsou úžasné a trendy. 
Radost mám i z plastových organizérů ve tvaru "kapsičky" od značky Normann Copenhagen. 
Je to vychytávka na drobnosti, které je potřeba mít po ruce. 
Hezky a přehledně si o nich počtete u Katky z DesignVille. https://www.designville.cz/organizery-pocket

Atmosféra ložnice navazuje na barevnost celého bytu, kterou tvoří neutrální odstíny, bílá a světlé dřevo. Přírodní základ doplňuje jemný odstín pastelové olivové. Dřevěný obklad zdi koresponduje s podlahou i s proutěnou lampou z nové kolekce Sinnerlig od Ikea. http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/70311697/ 

Budoucí obyvatelé měli jasno rychle...

návrh interiéru Brno


návrh interiéru Brno


návrh interiéru Brno




návrh interiéru Brno











1 komentář:

  1. Ahoj. Nemohouce usnout, vzpomněla jsem na Tvůj blog. Takže teď už nebudu spát vůbec...
    Máš to VŠECKO krásné, nemám slov, ale mám z Tebe radost.
    Mary Bardová by rozhodně na toto nemohla říct, že kdokoliv může dělat cokoliv...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu.